DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO SPW ZOZ W STARGARDZIE W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO „MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SOR W STARGARDZIE PRZEZ ZAKUP TK ORAZ PRZEBUDOWĘ ODDZIAŁU RATUNKOWEGO”

Dnia 20.06.2024r. podpisana została umowa na dostawę sprzętu komputerowego do SPW ZOZ w Stargardzie.

Wartość umowy wynosi 335.790 zł.

Termin realizacji:

  • Pakiet 1 (jednostki komputerowe), Pakiet 2 (serwer do wirtualizacji), 3 (dyski SSD) – 04.07.2024r.
  • Pakiet 4 (drukarki), Pakiet 5 (urządzenia wielofunkcyjne) – 05.08.2024r.

Sprzęt zakupiony został w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału ratunkowego” w ramach umowy zawartej dnia 23.11.2023r. pomiędzy Dyrektorem SPW ZOZ w Stargardzie a Ministrem Zdrowia.

W ramach realizacji umowy do szpitala w Stargardzie dostarczone zostanie sprzęt komputerowe przeznaczony do wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR), pracowni TK, USG, RTG oraz pracownik endoskopowej, w tym 26 jednostek komputerowych, serwer do wirtualizacji, 4 dyski SSD, 10 drukarek, 5 urządzeń wielofunkcyjnych. Realizacja inwestycji przyczyni się do poprawy dostępności do badań oraz podniesienia standardów jakości leczenia pacjentów szpitala w Stargardzie w zakresie diagnozowania urazów.